Strategische Marketing
"De kern is de oorzaak, de rest is het gevolg"
-
Een motiverende methode
Een organisatie is zo sterk als de zwakste schakel. Door inspirerende meetings, interactieve methodieken, vernieuwende technologieën zorgen wij voor een motivatie die voelbaar... lees meer -
Een creatieve methode
Vastgeroeste gewoontes, bedrijfsblindheid, dagdagelijkse routine verlammen vaak de interne organisatie. De toekomst wordt daardoor niet voorop geplaatst. *Die toekomst is nu* voor onze... lees meer -
Een rendabele methode
Ervaring zorgt voor efficiëntie. Businessconcepten worden afgewogen t.o.v. de investeringen, marktpotentieel en groeicurve. De ervaring zorgt voor een *hogere doeltreffendheid op een kortere... lees meer -
Een planmatige methode
Met behoud van flexibiliteit toch planmatig te werk gaan is alleen realiseerbaar door een sterke groep van diverse profielen geïntegreerd te doen... lees meer -
Een actiegerichte methode
Geen reactie zonder actie. Concept en ontwikkeling gaan hand in hand door een sterke interne werking van creatieve ontwikkelaars. Verslagen worden géén... lees meer -
Marketeers
Er is maar één constante: de wereld zal blijven veranderen. Externe adviseurs inspireren met hun eigen kijk, los van de bedrijfsgewoontes en... lees meer